مزایای همودیالیز کلیه کم خونی است و بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مزایای همودیالیز کلیه کم خونی است و بدون دیالیز

مزایای نارسایی کلیه تحت درمان با همودیالیز است کلیه کم خونی بدون DiálisisLa عوارض بسیاری است که می تواند با گذشت زمان بدتر، به عنوان هیپرکالمی، هیپرفسفاتمی، کم خونی، و غیره برای نارسایی کلیه، همودیالیز انتخاب اختیاری است، در حالی که آن است همودیالیز کافی برای کم خونی شدید در نارسایی کلیه؟ اگر شما هر گونه سوال در مورد خود و یا درمان ما، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید.

علل کم خونی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

برای نمونه، بسیاری از اریتروپویتین (EPO) توسط نارسایی کلیه riñones.La و زباله و سموم انباشته شده در بدن می تواند عملکرد تولید EPO، کاهش ساخته شده است که می تواند anemia.Por علاوه بر این، سموم انباشته شود آنها می توانند زندگی سلول های قرمز خون، که می تواند به کم خونی منجر شود را کوتاه کند.

آیا می همودیالیز درمان کم خونی شدید در نارسایی کلیه؟

از آنجا که علت اصلی کم خونی است که توسط سموم انباشته آسیب کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تمیز کردن سموم خون یک روش اساسی برای کاهش و درمان anemia.Mientras بهترین و موثر درمان است تصفیه خون همودیالیز است.

Haemodialysis می متابولیت و برخی از زباله و مواد سمی را از خون حذف و تنظیم تعادل آب و یک بار زباله electrolitos.Una و سموم حذف نسل EPO افزایش خواهد یافت، که شده است، سلول های قرمز خون نیز آن را افزایش می دهد، و در نتیجه مناسب برای همودیالیز کم خونی شدید در نارسایی کلیه است.

عملکرد ترمیم آسیب کلیوی و بازیابی کلیه کاهش روش eficaces.Así هستند، بعد از دیالیز، شما ممکن است برخی درمان های طبیعی، مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، درمان ایمنی بدن دریافت خواهید کرد. ما توصیه می کنیم که شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد آنها را می دانیم و یک اثر درمانی بهتر است.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: